Ipad!

100129

Tjoho!
Jag undrar vad som hänt med min blogg, den ser helt knäpp ut, allt ligger på helt fel plats och man hittar inte riktigt vart man ska trycka.. Är det bara min som är så!?

Först var det Ipod, sen Iphone och nu lanserar apple Ipad, som i utseendet är ett större syskon till Iphone! Man kan ju inte annat än o tycka om den :) Så nu har jag hittat en kompis som vill flytta hem till mig, jag hör hur den skriker "Köp mig, snälla köp mig " ;)


Ipad från Apple kostar från 499 dollar (den billigaste varianten) vilket är motsvarande 3.700 svenska kronor när den börjar säljas i mars i år!

Gillar den mycket måste jag säga, inte så att jag behöver den, men man vill ha så mycker saker bara för att man ska ha dom! Får nöja mig med min kära bärbara dator hemma som ändå funkar bra :) Blir den kass så kanske det kan bli en Ipad istället :P ÖNSKAR iaf! :D Funderade precis på en sak, ingår tangentbord i priserna? Måste kolla upp det!

Ha nu en kanon fredag så kanske jag återkommer ikväll med lite bloggande! (om jag inte somnar tidigt) 
Puss o kraaam!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha de är inte bara din gumman ! Jag blev också helt förvirrad .. Haha vet inte va som händer e blogg.se ... :P Vi får klaga ;) Love you!

2010-01-29 @ 15:43:37
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0