Vill åka till värmen

100108

Igår hade vi besök utav finaste Malin o hennes Chrille :) Eftersom både jag o Johan har lite ont om pengar just nu så va dom gölliga o köpte med sig pizza till oss och sig själva såklart! Så när vi får lön ska vi bjuda dom på "nyttig" mat nästa gång vi träffas! ;)

Ja o som alla vet så sitter jag som vanligt på jobbet o tråkar, sitter här i kassan o drömmer om en varm solsemester till Thailand med mitt underbara hjärta! Hade varit sååå mysigt om vi kunde åka iväg bara jag o han, ligga på en öde strand o mysa!! Hade varit helt fantastisk. Han hade ju tydligen hittat massa fina o mysiga stränder på Koh Lanta när han var där med sin bror och pappa! Så det måste vi ju utforska! :)


Rawi Warin Resort & Spa, hotellet när jag var Koh Lanta :) 2006



Det här är inte på Koh Lanta men se så underbart det ser ut!!


Ååå ser verkligen det framför mig, hur jag o Johan dricker goa drinkar, tar en god lunch vid stranden o bara är tillsammans i värmen! ♥
Nej nej, jag drömmer inte alls nu! ;) Men kanske åker vi till vintern, jag hoppas på det! :)

Nu kurrar magen, så det är nog dax för lite fruksot!
Hej svej!

~ M


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha nyttig mat :P Fan e de för fel på pizza då ;) Hihi.. Gah ! Tur att man inte blir sugen på att åka utomlands iaf... SUCK ! Kan ni inte resa så in i helvete nu i några veckor så kan du komma ikapp med mig me du vet vad... Så kan vi ju "vara" det tillsammans som vi sa från början.

Puss Love

2010-01-08 @ 09:31:48
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaaaaaa, det hade varit jätte kul! :) Verkligen, men tror inte riktigt att han e sögen på det ännu dock.. Men ska se vad jag kan göra, hahahah! Hörs efter apoteket :)

Pusss M

2010-01-08 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0