Helgens tabbe

God dag!

Imorse fick inte sova ut.. Idag är det nämligen första dagen på jobbet efter min semester.. Jätte kul, jippie!! När klockan ringde imorse tänkte jag för mig själv: "snälla, SKJUT MIG!" Så sugen var jag på att kliva upp ur sängen o åka till jobbet.
Men nu när man väl är på jobbet är det helt okej, rätt dött med folk i butiken dock men vad kan man begära i dessa semestertider?!

Helgens tabbe

Camilla ville att jag skulle följa med ut i lördags, men trötta jag ville hellre ligga på soffan o pilla naveln. Så typiskt mig! Men fan att jag inte hängde med, dom partade ju med självaste Joel Lundqvist o det tyckte jag va lite coolt men Johan var inte lika imponerad, haha!


Bröderna Lundqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0