20e juni 2010

Hej på er! Hann tyvärr inte lägga upp bilder från byggandet igår för jag fick plötsligt väldigt bråttom. Kom hastigt på att jag skulle gå med Lina o Jocke till pubkvällen i bifstugan och kunde inte bestämma mig för vad jag skulle ha för skor på mig!! Fan att det ska vara så svårt o hitta något bra som passar till sin outfit!

Denna söndag har jag haft varken ork eller lust till att blogga.. Tidigare imorse var jag som ett lik när Johan häntade mig hemma hos Lina och har sen dess inte rört en fena för mycket! Haha  Men kul hade vi igår. Alltid roligt o träffa gamla kompisar som man knappt pratar med nu för tiden.





Trollet i pappas radiokåper


Då är den uppe!

Jag visar före och efter bilder när allting är klart!  
Nu ska jag mysa med film och popcorn! Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans, kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0