7e juni 2010

Hej hej! Ledsen att ja inte har bloggat tidigare idag men det har varit fullt ös i stort sätt hela dagen.

Nu tänkte jag beklaga mig lite! Läste nämligen i metro idag att alla dom som har deklarerat via telefon, sms eller internet får pengar innan fredag denna vecka, tror ni jag har gjort något utav det??? NEEEJ, utan jag fick bara hem "tillfälliga"  deklarationspapper och kunde därför bara skicka in det via posten och som det ser ut nu får jag pengar som tidigast i augusti.. Jag som hade räknat med dom pengarna denna månaden men jaja, det är ju alltid roligt att efter i sin planerade budget. FAN FAN FAN!  

Hur är det för er, har ni deklarerat i tid och varit duktiga o gjort det via sms, telefon eller internet?

Det här är piss...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0