Hej hej hallåååå

Hej på er!

Under ett tag framöver kommer jag inte kunna blogga under dagtid mer än kanske ett mobil inlägg lite då o då! Hoppas ni har överseende med det. Annars? Hur mår ni? Jag mår bara bra. Helgen var snabbt över och denna måndag är så gott som avklarad..

Vill ni veta något som är väääldigt härligt??  Jag jobbar antagligen bara två dagar till och sen har jag lååång helg!!! Hur härligt? Jag vet, det är UNDERBART! ♥

Några bilder från i lördags





Ett par öl senare är man så här bra på att ta kort.. och ännu ett par öl senare kan det gå såhär..                                       
                                            
                                          ↓   ↓  ↓   ↓   ↓   ↓   ↓ 



... man snubblar och Maria får leka personlig assistent åt sitt lilla bliv! Undra vem klanten kan vara ?? En ledtråd, hon börjar på L och slutar på ina..  

Ne, nu ska jag fortsätta kolla på VM-matchen mellan Spanien och Honduras, pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0