Studentmössan

God kvääääääll!

Nu är jag på bättre humör, dock börjar magen värka lite men det kan jag ta en tablett mot!
Däremot kan jag verkligen inte få videon att fungera o jag förstår inte varför den ens krånglar.. Såå typiskt! Aja, den får ligga på hyllan ett tag!

Nu sitter jag här med studentmössan på huvudet och längtar tillbaka till studentdagen. Ärligt det var fan lätt en av de bästa dagarna i mitt liv!! Nu är det ju student tider och när man är i stan o hör alla nya glada studenter får jag gåshud o ryser i hela kroppen för jag vet vilken underbar dag dom kommer få








Min fantastiska student 2008 med nära o kära ♥


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

åh vill också ta studenten, eller vill ha tagit den eller vad man säger :P

2010-06-06 @ 22:27:28
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, med mig är det fint :)

min helg var bra, din då? :P

2010-06-06 @ 22:28:15
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0