2 mars 2010


God morgon! Måste börja med att säga grattis till min bejbi på våran 7 månaders dag! Hoppas du får en bra dag på jobbet godbiten!
Me love you ♥

Jag har inte skickat iväg något sms till honom ännu så han tror säkert att jag har glömt det, hihi.
Men det har jag inte 

Denna kväll blir det dock inget mys för oss, med tanke på att det är tisdag och säsongspremiär av desperate housewives. Äääntligen!! 
Jag får mysa till det med Lina ikväll, så kanske jag o älsklingen kan ta igen det till helgen istället.







Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: ja vad händer idaag då? :d

2010-03-02 @ 08:35:30
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Carin

Aha, okey. Ja, men det är verkligen helt stört! Jajajmensan, det löste sig med länken :D Puss

2010-03-02 @ 14:48:15
URL: http://carinpersson.blogg.se/
Postat av: Walla Billa

ha det så kul på sju månaders dagen, tyckte du borde varit med din kille istället ;) puss

2010-03-02 @ 18:22:17
Postat av: Maria

Haha goding! Det gör väl inget för del att jag var hos Lina, du fick spela poker med Martin! :) PUSSS <3

2010-03-03 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0