25e mars 2010

God morgon solstålar! ♥
Torsdag idag och det känns som att det kommer bli en underbar dag. Solen skiner här i Göteborg, inga minusgrader ute och det är bara två dagar kvar  
 
Mina föräldrar fyller 50 år och har därför bjudit med oss på en resa på Finlandsbåten.
Vi är iväg från lördagsmorgon till måndag eftermiddag. 
Vi är totalt sju stycken, det är Jag (såklart), min älskade Johan, mina två bröder Mike & Rj, (Rj med respektive) -Johanna.
Mike är singel. Någon singel som ska åka båten denna helg?? Kom o säg hej isåfall, haha  
Får inte glömma dom viktigaste personerna på resan, nämligen dom som bjussar. Vilka är mina underbara päron, Marita & Thomas!

Har jag fått med alla? Jepp, sju stycken!



Ha en kanooon dag mina små smultron!  KRAAAM


Kommentarer
Postat av: Grisekn0a

Är inte det ett år sedan Christer gick bort idag ??

2010-03-25 @ 10:52:09
Postat av: Maria

Jo, det stämmer nog! Fan det hade jag helt glömt av.

2010-03-25 @ 12:44:12
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0