Allum


Hej på er! Hur mår ni idag? Jag själv mår fint, solen skiner ju och det är inte alls så kallt ute idag, vilket är riktigt härligt. Om en stund ska jag åka till allum och gå in på expert till min bror o se om han har någon bra telefon att sälja, ska nämligen köpa mig en ny är det tänkt. Thumbnail Man kan ju hoppas på att man kan få lite rabatt med, hehe.

Tanken är att det blir en ny samsung med touchscreen och internet o hela faderullan. Men men vi får se vad min bror har att säga.
Någon som har tips annars på vad man kan köpa för mobil om det inte blir någon samsung?

Nu ska jag iallafall dricka en kopp kaffe innan jag åker, ha en super duper dag i solen. Kraaam ♥


Kommentarer
Postat av: simone

Hallå sötnos! Vad gör du för söndagsmys idag? Själv har jag en helt ledig oplanerad söndag, gott det :P

2010-03-07 @ 11:31:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0