Gaaaah

Blir så jäkla trött!
Min blogg ser ju som ni vet helt fel ut o jag har ingen aning om varför den är så!
Det som är mest skumt är att när jag bad Johan gå in o kolla på min blogg på hans dator så funka den som vanligt allting låg på sin plats! 
Det låg inte huller om buller som det gör när jag kollar på min data, samt datorn här på jobbet.

Vi kom på anlednigen till varför det fungerade på hans dator men inte på någon annan, det är så att Johan Mozilla firefox istället för internet explorer.
Men tycker ändå det är jävligt sjukt att det funkar där men inte på explorer och sen att det bara är min blogg som ser ut så som har blogg.se
Ska nog byta blogg tror jag o jag hoppas självklart att ni vill hänga på mig även om jag gör det icon_smile_73643391_thumb Jag uppdaterar så fort jag vet hur det blir med ny blogg o sådär!

Ha det finemang! Kraam


Kommentarer
Postat av: Carin

För mig är den helt normal, fast jag har ju Mozilla också.. :)

2010-03-19 @ 08:59:21
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0