Oj oj

Hej hej!

Förlåt allihopa! Jag har verkligen inte hunnit med att blogga idag, haft massor att göra på jobbet o känner mig nu helt slut i kroppen. Tur att det är fredag och lååång helg! 
Hur mår ni?

Idag blir det massa stress, vilket inte särskilt ovanligt för min del nu förtiden.
Ska åka till stallet för att mocka skiiit, plocka in min pålle för att brodda om honom (Kan nästan lova er att kommer stå längst ner i hagen). Därefter hem o byta kläder för att röra mig mot Tuve hem till Malin o Christer!

Kom precis på en annan sak! Jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med min imon... Gaaah, nu känner jag lite lätt press!

Ha de finast! Kram


Kommentarer
Postat av: simone

Hej maria! Vad planerar du för mys för söndagskvällen? Här är det grått och trist, blir nog hemmamys :)

2010-03-28 @ 14:03:53
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

Godmorgon pudding! Hur ser veckan ut..? Här är det jobb, träning, träning jobb.. ^^ Men ändå :D

2010-03-29 @ 10:48:03
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0