.... potatis ;)

God kväll!
Vet ni vad jag gör? Jag sitter i soffan o slappar, förvånade?! Ne jag misstänkte de  Aaah, jag har kommit på att jag är en riktig soffpotatis, älskar soffan det är något av det bästa som finns. När jag är på jobbet ibland kan jag längta hem till soffan, just soffan! Självklart längtar jag hem till min bejbi med men soffan aah, den är himmelsk!

Ska nog försöka börja med att gå lite mer promenader och få bort mitt soffpotatis häng. Tycker därför att bilden  på min goding passar in bra just här. ♥
Vi var nämligen duktiga att ta en promenix på ca 40 minuter i vårvädret i söndags!
(Trots att jag var bakfull)


Kommentarer
Postat av: Lilla K

Haha, ja, soffan kan vara bra att ha ;)

2010-03-26 @ 10:53:44
URL: http://kajahl.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

haha I know the feeling när soffan kallar! =)

2010-03-26 @ 11:10:20
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0