Jag är grym ;)


Sitter nu o spelar på pokerstars o vet ni vad? Det går faktiskt bra  Har nu börjat spela med högre insatser vilket är mycket roligare. Man får så mycket mer i potterna, en nackdel är dock att det vänder väldigt fort. Ena stunden kan det gå hur bra som helst o andra stunden kan det gå käpprätt åt helvete. Fast som tur är ligger jag än så länge på plus 
Samtidigt som jag spelar poker o bloggar kollar jag på nåt rehab program på kanal 5, det är inte vilket rehab som helst utan det är ett rehab för sexmissbrukare, haha! Rätt sjukt.

Nu ska jag gå borsta mina tänder o sen lägga mig världens goaste säng!
Sov gott, vi hörs imorgon!
Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja! Haha ;) Puss nattinatt

2010-03-10 @ 22:52:15
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var väl på den rehaben som du låg inne på va?

2010-03-11 @ 08:26:53
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0