11 mars 2010


Tog min första kopp kaffe nu, den var behövlig kan jag lova. Vaknade imorse som ett lik o jag hade gärna velat försova mig några minuter. Tyvärr kunde jag inte snooza eftersom jag var tvungen att vara itid på jobbet, det är nämligen jag, Camilla o Eddie (chefen) som jobbar idag. indifferent

Svinen Anders & Pauli åkte imorse till branäs o snacka om att dom kommer leva loppan den här helgen utan fru o barn. icon_smile_wink Dom två i ett nötskal, hehe!

Tror inte jag kommer kunna blogga så mycket under dagen med tanke på att "the boss" är här. Inte jätte populärt om han skulle se det faktiskt!
 Hörs nog när jag kommer hem! Pusss

Kommentarer
Postat av: simone

uhh vaknade likadant, skulle vilja få 3 timmars mer sömns på nätterna, men då får man ju offra bort träning och jobb :/

2010-03-11 @ 10:16:18
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: maria

nu har jag äntligen lyckats hitta din blogg, visste inte vart alla A skulle vara =)

2010-03-11 @ 10:36:32
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0