11e maj 2010

Hej på er darlings!

Ser nu att min nya header inte fungerar av någon konstig anledning på någon annan dator än min egna som jag har hemma.. Och det tycker jag är väldigt skumt!
Jag vet att Johan sa till mig för någon dag sedan att den inte fungerade på hans dator, men då tänkte jag att det kanske bara var något tillfälligt men det var det tydligen inte för den fungerar inte på jobbdatorn heller..  Typiskt!

Får se med Johan om han kan kolla lite på det sen, nu ska jag plocka varor!
Thingeling


Kommentarer
Postat av: sarah

ska det vara fyra bilder på dig o typ grå bakgrund så funkar de hos mig =)

2010-05-11 @ 17:13:41
Postat av: Maria

Hmm.. Det var skumt att det bara fungerar på vissa datorer! :(

2010-05-11 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0