18e Maj 2010

Hej svej! Idag snorar jag som världens snorunge, min hals ömmar lite lätt och jag har lock för öronen.. Men men annars är det bra med mig, hehe  Hur mår ni?

Då var det tisdag idag!
Vanligtvis träffar jag min vän Lina på tisdagar men jag vet inte hur det blir med det idag, för det verkar som att hon fortfarande har mycket kvar att plugga o det känns ju viktigare att hon får färdigt sina uppgifter så hon slipper göra om allt. Träffas kan vi göra vilken dag som helst, bara hon gör klart sina uppgifter först! Säg hej till Linas nya mamma..
-Hej! Haha


Jag och min underbara Lina på midsommar förra året!

Kommentarer
Postat av: Carin

Hon hade så mycket att göra att hon spenderade tiden över en kopp kaffe hemma hos mig :p



Hoppas allt är bra! länge sen vi sågs nu :) Puss

2010-05-18 @ 16:20:53
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0