22a maj 2010

Hej på er!

Hur mår ni? Ledsen för att bloggen hamnat lite åt sidan idag, men det har varit så underbart väder o man kan ju bara inte sitta inne när det är 27 grader ute!

Igår blev det några öl för mycket och jag hittade ingen skjuts hem till Gunnilse så jag promenerade hem till mina föräldrar och sov i min gamla stuga.
Så sen jag kom hem imorse har jag varit ute o gottat mig i solen ♥
Jag o Alissa tog ut några handdukar och la oss på gräsmattan, där myste vi med piggelin och saft! Härligt, härligt. Hoppas detta fantastiska vädret håller i sig!!




Alissa ♥

Nu ska jag ta på mig facet och palla mig upp till Johans pappa som bjuder på mat. Hoppas ni får en kanooon bra lördagskväll i denna grymma värme! KRAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0