29e maj 2010

Hallå raringar! Hur mår ni? Jag mår som jag förtjänar idag.. Vi var hos Lina igår och drack lite vin o myste. Karin var där med o det är en grymt härlig tjej det där! Tack tjejer för roliga samtal igår o det måste vi absolut göra om tycker jag  Vi drog sedan vidare till min kusin som hade fest hemma o jag blev biten av Rickard förbannade orm.. Fy! Tog en bild på det men det syns inte bra så jag skippar att lägga upp den, hehe!

Nu ska jag städa undan här hemma en stund, sen kommer min bror hit o ska köra mig till Olofstorp så jag kan hämta min bil. Om jag kommer in till henne vill säga för hon e inte hemma o hon glömde såklart att lägga ut nyckeln.. Får väl bryta mig in annars


Jag o Lina igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0