Fit for fight

Då var man nyduschad igen, det behövdes kan jag lova. Var nämligen i stallet efter jobbet och hade helt glömt av att vi skulle röja ur boxarna idag. Resultatet av att stressa med röjningen för att hinna hem till halv 6 och kvav värme är en genomsvett Maria.. Puuuh, men nu är jag fit for fight igen
Tanken var att jag skulle åkt med Johan o hämta Alissa men det hann jag inte så han fick åka själv o jag duscha.

Kvällen blir nog som så att jag tillbringar den med min kära vän Lina. Kan tänkas att man tar en öl eller två undertiden vi sitter o pratar om allt mellan himmel o jord , inte fel inte fel! Hehe. Ska bara fjäska med Johan också o se om inte han kan/vill köra mig...


Take care dudes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0