Frisör kanske??

Ny header på bloggen! Fast den är inte helt klar ännu, det är lite fin justeringar kvar o så.
Vad tycker ni?
Jag gillar den skarpt so far  
Malin har en som ser ut ungefär sådär o jag gillar den! Så jag blev sugen på att göra en ny header till min blogg och härmade Malins header lite grann (sorry gumms)!

Jag har från det ena till det andra klippt till Johan, jo det är sant! Jag fick in en riktig höger, höhö!
Ne jag skoja men jag har faktiskt klippt till honom fast på huvudet, elit e jag!


Muntergöken var inte så glad av att vara med på kort "för han blir så ful på alla kort" enligt honom själv. Gaah jag måste nog banka in lite vett i skallen på min underbaring!

Håller ni med honom? Då jävlar... Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0