3e Maj 2010


Hej på er! Hur mår ni? Jag mår sådär idag faktiskt.. Fast jag mår ju betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår kan tala om! Igår mådde jag verkligen pyton i stort sätt hela dagen, det började med bakfylla på morgonen och till kvällen kom magont och illamående.. Usch usch! Jaja, nog om det.

Vet ni vad jag nyss kom på? Fan det är ju den 3 maj idag och det är alltså sista dagen att skicka in deklarationen till skatteverket om man vill ha pengarna innan midsommar o jag har inte gjort det..
Faaan nu kommer jag inte få mina pengar fören till jul typ!
Jag som verkligen behövde pengarna innan midsommar eftersom vi planerat att betala våran resa till Thailand i vinter, samt att min fortkörningsböter antagligen kommer komma i samma veva!

Hmm.. Aja nu ska jag fortsätta med min avdelning på jobbet

Ha en fin dag! Hörs när jag kommer hem efter jobbet! Kramis


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan lämna in den fram till 24.00 idag gumman!

Puss

2010-05-03 @ 12:57:29
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0