Jobb, stall och käk

Då va det hemgång om 20 minuter. Det ska bli härligt, direkt efter jobbet åker jag till stallet för att ta hand om min lilla häst, tror nog att han behöver finputsas till lite grann  
Johan skulle träna idag med så undertiden han är iväg o tränar inför beach 2010 eller 2011, jag vet inte vilket.. Haha! Så ska jag iallafall hem till mina föräldrar som bjuder på middag denna torsdag, gillart?? JAAA  
Vafan, det är ju ishockey idag med, kvartsfinal Sverige-Danmark som börjar klockan 16, attans jag som gärna hade kollat på den o kanske knäckt en öl till matchen, hehe  Men men, vi måste ju verkligen handla med.. Bläää!

Va ska ni göra idag efter erat jobb, skola ??


Kommentarer
Postat av: Carin

Aha, jag fattar. Jag trodde du redan var fastanställd. Men det är sant, så har vi det med Robert just nu. Men han skall äntligen få en lön nu, så jag längtar. Men så kommer sommaren, och jag får inga pengar. I höst är vi däremot fit for fight med ekonomin igen, hoppas jag :)

Puss

2010-05-20 @ 16:29:11
URL: http://carinpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0