15e maj 2010

God morgon bloggen !

Har ni sovit gott? Jag har precis vaknat o har nu sovit i tolv timmar, oopsi  Men det var iallafall väldigt skönt, kändes verkligen som att jag behövde sova ut trots att man var ledig i torsdags.
Idag är det riktigt skit väder här Götet, regn o rusk.. Usch! Jag känner mig lite depp tack vare vädret och inte har lust att hitta något över huvudtaget, vill helst ligga hemma på soffan o mysa till en bra film! (Som vanligt vill säga, haha)

Har för tillfället på mig Johans mysiga sportlife tröja och gårdagens smink, får väl se om orkar klä på sig något snyggare under dagen. Som sagt, det är ju inget vidare kul väder att klä upp sig i direkt.

Vad ska ni hitta på under dagen mina kära vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0