Long time no see

Hej kära bloggen!

Jag har haft det toppen på våran resa i Florida med go värme! Annat än vad man kan säga om Sverige o Göteborg just nu.. Det är snorkallt, det blåer och det är snö! Dessutom skulle vi byta till vinterdäck på min lilla nissan igår vilket gick sådär. Jag åker förtillfället runt med tre vinterdäck och ett sommardäck, ingen höjdare direkt! Kom iallafall till jobbet oskadd :)

Back at work!


Vi har fått två nya mössor till jobbet, en svart och en sand färgad. Jag ska nog köpa med mig en hem tror jag för den va så jäkla mysig :)

Kommentarer
Postat av: sarah

Välkommen tillbaka ;)

solbränd o fin är du :D

2010-11-25 @ 19:12:18
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0