H&M

Nu är jag hemma från min tripp till Tuve där mina händiga små pojkar slet på! Tanken var hela tiden att jag skulle åka dit bara för o lämna pizza till dom, o eftersom jag antagligen är världens snällaste flickvän genom tiderna så ställde jag upp på det! ;) Jag fick mig faktiskt en liten pizza jag med, höhö..

Har varit en jätte kort sväng i Allum också där min fina vän Lina mötte upp mig, hade dock bara trettio minuter på oss o kolla i butikerna innan dom stängde klockan 18. Men jag fick iaf köpt mig en jätte fin scarf på h&m, det är alltid nåt! :)


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: haha bra där :)...

jo då den har varit skön.. tack ska du =),, hoppas din har varit super.

kjam

2010-09-05 @ 19:47:01
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Å vilken snygg sjal!



sv:Jadå den har varit bra :)

2010-09-05 @ 21:26:03
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0