Training clothes

Jag är verkligen i behov av nya träningskläder men vet inte riktigt vart jag ska kolla. Johan nämnde att jag kunde gå in på gymgrossisten eller mm sports hemsida o kolla där!
Men just för tillfället är jag inne på h&ms hemsida o tittar runt lite. Tycker faktiskt inte att dom har särskillt stort utbud på träningskläder tyvärr. Fast dom har en tröja som ser galet mysigt o bekväm ut.

Eller förresten, jag lär ju inte träna särskillt mycket nu när Johan är på Stig Center o tränar så det kanske är lika bra att lägga det på hyllan.. Hehe

Fast om jag ska köpa, vet ni då något bra ställe att köpa träningskläder?


Kommentarer
Postat av: Greg plitt

Det är ingen fara att träna själv

2010-09-09 @ 07:40:59
Postat av: Maria

Jo!

2010-09-09 @ 08:32:40
Postat av: Greggan

Nej

2010-09-09 @ 09:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0