27e Februari 2011

God morgon allihopa!

Hur mår ni idag? Jag har lock för öronen, snorar och har en tjock hals men förutom det så mår jag okej! Igår var vi i Ullared (mådde skit när jag kom hem därifrån, därför jag inte bloggat) jag lyckades hålla händerna i styr och kom inte hem med mycket prylar alls, duktiga mig! ;) Lite smått blev det ju men ingen monster hög. Visar er sen!

Lina är på väg hit och ska skriva ut nåt matchprotokoll o jag tänkte snart göra lite frukost till mig själv (Johan är extremt bakfull o ligger i sängen) Känns skönt att det inte är jag som ligger där för en gångs skull! Mohaha.


Schysst friss man ligger inne med efter att ha sovit med tofs, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0