Fika hos Lina!

Tjaaaaa på er! Jag kom nyss hem från en trevlig stund hos min bästa vän. Vi drack kaffe och åt mazariner som jag köpte med mig på vägen till henne. Eller jag mena såklart mazariner som jag har bakat, höhö ;)

Jag måste förresten berätta om ett jävla pucko som jag mötte när jag var i våran backe på väg hem från jobbet förut. Tänk er följande, det är snorhalt på vägarna, uppförsbacke och jag får möte. Mitt möte har gott om plats brevid sig så han hade lätt kunnat släppa fram mig som har uppförsbacke men tror ni han gjorde det?! Neeeeeeeeeeej, han brummar förbi mig och jag blir stående mitt i vägen o bara slirar.... Faan va arg jag var just då! Ville bara skrika din jävla idiot efter honom !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0