22a Januari 2011

God morgon puddingar!

Sorry för att det inte blev något bloggande innan vi drog iväg igår men jag hade himla bråttom o göra mig iordning efter fikan med Sarah!

Vi hade iallafall en trevlig kväll på Push jag o Lina. Dessutom fick vi våra goodiebags och skor som vi stod o näst intill frös ihjäl för, haha.. Trodde absolut inte att vi skulle vara bland dom 99 första när man såg kön som vi stod i! Men vi lyckades! :)
Det kommer upp bilder senare!

Nu blir det frukost för fulla puckar, magen kurrar ihjäl mig. Sen ska jag försöka få hit min bil på något sätt så jag kan ta mig till det eviga stallet..



Kommentarer
Postat av: sarah

nice, tur att ni fick en goodiebag!! som du har längtat hehee

2011-01-22 @ 10:12:55
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0