Är på biljakt!

090916


Nu är det allt dax för mig att köpa egen bil eftersom mor & far ska ställa av chryslen, och då måste ju mamma ha tillbaka volvon..
Så nu sitter ja här på blocket o letar efter en bra , söt liten tjejbil som skulle passa mig!
Hittade en fin peugot 206 som jag verkligen vill ha :) Kostade dock lite mer än va jag har sparat, haha!
Får väl försöka att slänga till med valpögonen när jag ska prata med pappa om bilköp, man kan ju alltid hoppas på att det kommer hjälpa! ;)


Snart är det lunchdax och då ska jag ta bilen till Eriksberg, möta Camilla o käka den godaste salladen på Claudia´s.
Sen får vi se om jag kanske får lite besök av Malin en sväng på jobbet, hon sa nämligen igår att hon skulle ta en promenix o hälsa på mig :)
Btw, så kom hon & Christer hem till Johan igår med en god morotskaka, satt o tjöta, drack lite kaffe o tjöta lite till :P Mycket trevligt! :)

Thingeling

~M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0