Ikväll blir det mys! :)

090923

Hallon! :)
Är kusligt förälskad i peugot 206 och sitter jämt på blocket för att hitta min pärla, så nu hittade jag två jätte fina 206:or, den blåa med 5 dörrar som jag envisats om jag MÅSTE ha ;) och den kopparfärgade med 3 dörrar.. Nu är frågan bara den vilken som jag är mest sugen på..
Tror faktiskt det lutar mot den blåa, för den kopparfärgade hade haft 9 ägar på nio år så det känns så där säkert om den bytt ägare varje år, fast den är ju också snygg :)

Så nu är bara frågan vilken ?? Svårt, svårt!!
 vs

Känner lite hur båda bilarna skriker, snälla Maria! Kom och köp mig, kom och köp mig!!
Gaaah, kanske ska man slå till på båda? haha, NOT! Aja, får suga på den karamellen en stund..

Ikväll blir det mys med bästaste Malin, Christer och min Johan <3 Ska gå på 21.15 bion och kolla på nya "Beck-filmen," flickan som lekte med elden! :P Det blir kul! Kunde äntligen boka biljetter (med Paulis kort) hehe! Åkte på lunchen och hämtade ut dom eftersom man va tvungen att ha det kortet som man betalt med när man skulle hämta ut biljetterna. Så jag hade långlunch ;) Snart så bär det av hemåt med, så då blir det stallet en snabbis och sen duscha och sen jäklar är det filmdax :D

Neh nu pyser jag!
P o K

~M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0