Trött på skiten...

100212

Hej allihopa! Hoppas ni mår fint, för det gör inte jag.. Magen värker och nu mer än vanligt. Jag orkar inte med skiten längre. Nu känns det som att det är på tiden att jag pallar mig till läkaren för att se vad det egentligen är för fel på mig.. Så igår bliv det ingen innebandy för min del, får nog vänta med att börja spela heltid i ett lag tills jag har kollat mig o tills jag känner att jag mår helt bra! Det är inte särskilt kul att behöva säga varannan gång att man inte mår bra o inte kommer på träningarna..

Igår hade jag bloggtorka, sorry för det! Men, idag är det fredag  Inte helt fel det! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o piggna till, ha det bra denna kyliga morgon! 
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0