.

Hur mycket har man egentligen gjort i sitt liv?!
Här kommer en lista på vad jag har gjort :) 


Jag har i mitt liv:


(√) Rökt.

(√) Snusat.

( ) Drogat.

(√) Druckit så mycket att jag spytt.

( ) Stulit en bil.

(√) Kysst någon av samma kön.

(√) Varit kär.

(√) Haft sex på offentlig plats.

( ) Snattat.

(√) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex.

( ) Blivit arresterad.

( ) Gått på en blind date.

(√) Ljugit för en vän.

(√) Skolkat.

( ) Sett någon död.

(√) Varit utomlands.

(√) Flygit flygplan.

( ) Gått vilse.

( ) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.

(√) Gråtit dig till sömns.

(√) Sjungit karaoke

( ) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.

(√) Busringt.

(√) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.

( ) Skrivit till Jultomten.

(√) Fått ett sugmärke.

( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.

( ) Grillat på en strand.

(√) Åkt skidor.

( ) Åkt snowboard.

(√) Genomgått en operation.

( ) Varit förälskad i en lärare/tränare.

(√) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.

(√) Gjort en snöängel.

( ) Haft ett sex-party.

(√) Byggt ett sandslott.

(√) Hoppat i en vattenpöl.

(√) Hoppat i en lövhög.

(√) Somnat i skolan/på jobbet.

(√) Använt ett falskt ID.

(√) Rört en orm.

( ) Sovit under stjärnorna.

(√) Blivit missförstådd.

(√) Vunnit i en tävling.

(√) Gått mot rött.

( ) Blivit avstängd från skolan.´

( ) Varit i en bilolycka.

(√) Kört på en annan bilist bakifrån

(√) Haft kramp.

( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt.

( ) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.

(√) Skrivit ett kärleksbrev

( ) Fått en önskan inslagen.

( ) Haft sex med ett djur.

(√) Smakat torrfoder till ett djur.

( ) Kysst en spegel.

(√) Sjungit i duschen.

(√) Drömt att jag gift mig med någon.

( ) Slickat på en lyktstolpe på vintern.

(√) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.

(√) Stannat uppe hela natten.

( ) Inte duschat på en vecka.

( ) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.

(√) klättrat i träd.

( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på.

(√) Brutit någon kroppsdel.

(√) Fuskat på ett prov.

(√) Sovit naken.

(√) Tatuerat mig.

( ) Hoppat fallskärm

Hur mycket har ni hunnit med so far? :)
Var tvungen att ändra på den här, såg nu att jag kryssat i drogat, vilket jag inte har!

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0