Sommarlista

Ditt favoritställe på sommaren?
Sommarstället i Strömstad, trots att det inte finns varken el eller vatten är det är något speciellt med det stället :) Love it!

Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
På en uteservering med ett eller två glas vin tillsammans med fina vänner ♥

Vad lägger du helst på grillen?
En god fläskfilé eller oxfilé

Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Har tyvärr bara en veckas semester så den skall jag tillbringa med familj och vänner!

Dina bästa sommarfärger?
Hmm.. Tuff fråga, jag älskar ju svarta kläder och har väldigt svårt att själv ha på min mycket färg men jag får väl säga en varm rosa o ljus blått kanske ;)

Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren?
Jordgubbar & glass är ett måste! Även vattenmelon är en favorit

Bästa sommarminnet från barndommen?
Att bara vara o mysa med familj på sommarstället i Strömstad!

Havet, sjön eller poolen?
Ja ni, både havet och poolen måste jag säga. Havet gillar jag hemma i Sverige men utomlands är jag mer en pool tjej!

Vad väljer du i glassbaren?
En stooor strutglass med mjukglass och strössel

Vart går din drömsemester?
Någon stans långt borta, haha ne men vart som helst bara det är varmt och turkostvatten  Hade gärna åkt till typ Malaysia eller liknade


                                                  Hur ser din sommarlista ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0