Överens med bröderna

Har äntligen kommit överens med mina kära bröder om vad vi ska ge till våra päron i 50 års present, dock har jag inte beställt det ännu. Lönen kommer ju imorgon, haha  
Tills dess kan jag få ut det i färg redan idag o jag tror att dom kommer bli mycket nöjda! Hade jag blivit om inte annat
 
 Det är nu tre dagar kvar! Vilket innebär att det är till helgen vi drar, Yeeey
Ska bli sååå kul o himla skönt att komma iväg! För er som inte vet vad jag ska göra för bus, så kommer här en liten ledtråd tills jag avslöjar.

Det har något med mina föräldrar att göra + att en båt är inblandad.
 Ni som vet, avslöja inte!

Ha en fin dag godingar, vi hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0