Polis utanför jobbet

Hej alla söta! Hur mår ni? Jag mår sådär faktiskt, börjar känna mig krasslig, ingen höjdare det inte. Får hoppas att det går över.
Nu sitter man återigen på stolen i kassan vilket innebär att helgen är förbi. Trist att det ska gå så fort jämt!

Hursom, för någon timme sedan hade vi "världens" pådrag utanför entrén. Det var nämligen en lastbil som kom körandes runt hörnet och körde då rätt in i en mindre skåpbil som var på väg in till oss för att handla.
Polisen var här!  (Wooow) hehe.
Jag o Anders var trogna åskådare och hoppades hela tiden på att dom skulle ta upp handbojorna o sätta lastbilschaffören i bilen. Men tyvärr blev det ingen större dramatik av det hela, istället stod poliserna o skratta tillsammans med chaffören som inte kunde svenska. Typiskt!
Vi sa till varandra att "fan det är nu man skulle vilja vara en liten mygga som surrar omkring" Så man kan tjuvlyssna på vad dom säger. Haha  Det var antagligen dagens första och enda höjdpunkt!

Nu ska jag vika lite kläder o se glad ut.
Hörs senare. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0