5e Februari 2011 - i Malmö

Hej allihopa!
Vi har det kanon här i Malmö, kom nyss tillbaka till hotellet efter en dag på stan för lite shopping o fika! Massa mys, Det är lite trist bara att det inte är sol och att blåser jävligt mycket ute.. Men men, man kan inte få allt. Jag har ju iallafall grymt sällskap! ♥
Igår var vi på Jensens o åt middag och avslutade kvällen med ett par drinkar i hotellbaren innan vi gick o la oss runt två tiden!
Nu ska vi ta en lite powernap o sen ska vi ta en riktig tjejkväll med vin, ansiktsmask o massa annat onyttigt ;)
Ha en bra lördag! Puss o kram
En riktigt god cheesecake satt fint i magen förut! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-06 @ 18:53:11
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Sanna

cheesecake'en var äääääckligt god!

2011-02-06 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0