Det är dagen före julafton ..

091223

.. och jag är fortfarande inte klar med julklapparna!! Gaaah , nu börjar jag verkligen känna julpress.
Var ju iväg igår och skulle shoppa med Lina på frölunda torg, men hittade ingenting mer än ett jätte sött rosa diadem till Alissa o ett armband till mig :P Haha

Vi åkte till Allum istället eftersom vi inte hitta något bra på frölunda torg, dessutom stängde dom tidigt, redan klockan 19.00. Väl på Allum hittade jag iallafall en t-shirt till Johan som jag tyckte var rätt fin, fråga är om han kommer gilla den när han ser vart den är köpt, haha! Men men, det är tanken som räknas ;)
Lina skulle köpt den ena juklappen (av de två jag har kvar att köpa) åt mig igår men hon hitta inte dom som jag ville ha, så nu har jag fjäskat med Lunkan o han åker till M-shop här Göteborg idag! :)
Gött är de, tack så mycket Lunkan för hjälpen! :D

Tyvärr måste jag nog palla mig in i all trängsel i nordstan idag efter jobbet om jag ska hinna med alla julklapparna tills imorgon.. Har en liten känsla av att det kommer vara en hel del människor ute idag för att shoppa det sista inför morgondagen...

~ M

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 23:59:08
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0