29 decmeber

091229

Julen flög snabbt förbi och nu är det snart dax för nyårsfirade!
Har inga som helst planer inför nyår men eftersom Johan har sin dotter på nyår blir det nog rätt lugnt o det har inte jag nåt emot, jag tycker faktiskt att nyår är ganska överskattat.
Alla tycker ju att "å fan va gött att det är nyår , så kan vi supa som fan o det ska bli så kul!"
Jag tycker att man har aldelles för höga förväntningar om nyår, så därför tycker faktiskt jag att det ska bli skönt att inte göra något annat än o vara med min älskling & Alissa.
Jag tänkte att jag ska kolla med Aila också om hon kanske vill vara med, för tydligen ska hon vara ensam på nyår. Känns ju lite som att det måste vara roligare att vara tillsammans med sin son o sitt barnbarn på nyår än att sitta ensam! Men ska ringa henne och se vad hon säger :)

Snart kommer älsklingen min o hämtar mig så ska vi ta lunch ihop :) Den lilla grisen e nämligen ledig fram till den 4 januari! Vill meeeed va ledig ;)

Hej så länge gosisar!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0