Julklappshandlingen är inte påbörjad ..

091218

Börjar faktiskt känna lite press nu, på torsdag är det julafton och jag har inte ens börjat med julshoppingen. Måste ta tag i det här nu och palla mig in till stan för att handla massa julklappar till familjen o älsklingen men så kommer man till den biten där man inte vet vad man ska köpa, o ingen vet heller vad dom önskar sig. Det underlättar ju verkligen! Eller inte.. :/

Idag ska jag nog ta o palla mig till backaplan en snabb sväng på lunchen för att se om jag kan hitta något till våran Mini julafton som vi ska ha imorgon hemma hos Maria i partille. Alla ska köpa något för ungefär 50 kr o sen spelar vi om vilken julklapp man får med sig hem!
Kan ju säga att jag tyvärr inte är jätte sugen inför imon, för jag har typ inga pengar o sen e ja så jäkla trött att jag helst hade velat ligga hemma i soffan o möla chips och godis!
Men jag måste ju köpa någonting iallafall, så jag har nåt med mig om jag bestämmer mig för att jag orkar palla mig upp från soffan och åka dit. 
Inte nog med att jag är trött o har lite pangar, så har jag även lovat att köra mamma & pappa in till stan imorgon, fan de blir för mycket för mig att klara av på en och samma dag.. :P Vet verkligen inte hur jag ska göra, vill ju åka dit o umgås med alla gamla goda vänner, men samtidigt vill jag bara ligga hemma o slaaaaappa!
Får se hur det blir.. Hmm, måste börja kolla lite efter julklappar snart asså, inte alls långt kvar till julafton nu juh! Någon som har bra tips på vad man kan köpa till sina bröder som är 24 och 25 år gamla?? Samt till sina föräldrar?? Har verkligen torka på vad man kan köpa.. Den ena brodern ska dock få en present också eftersom jag inte riktigt hann med o köpa det till honom på hans födelsedag!
Snälla, ge mig bra tips nu! :D

 
Det finns så många söta presentaskar som man skulle vilja ha bara för att ha dom o titta på! :)
Först visste jag inte alls vad jag önskade mig i julklapp, men nu vet jag! En jätte fin o bra sak! Ni får veta det lite närmare jul ;)

Hej så länge mina sötnosar!

~ M


Glömde att det finns en grej till som jag kanske skulle göra imon, Lillen o Chrille ska ha fest.. Så nu e verkligen frågan va fan man ska göra!? Satans att jag ska vara så förbannat dålig på att planera! Måste ta o bättra mig när det gäller plandering asså!
Ne nu ska jobba lite!
På återseende :P 

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0