KYLA!!

091217

Idag är det den 17 december 2009 och nu börjar man verkligen känna av att det är vinter. Sitter i på jobbet och fryser häcken av mig, har vantar på händerna och en värmefläkt som blåser gott på mina kalla små fossingar!
Usch, jag gillar verkligen inte kyla. Visst är det mysigt när snön ligger på marken och träden är så där lite frostiga o solen skiner, men varför måste det vara in i helvetes kallt?! Det pajar ju helt klart det "fina" med vintern :P
Ne nu vill jag verkligen att min Johan kommer hem från Thailand, saknar honom nåt så otroligt o vill inget hellre än att hålla om honom o pussa på honom! <3 Längtar så mycket tills jag får göra det :)

Okej o vad ska man göra idag? Jo, efter jobbet ska jag åka till högsbo och hämta min pappa från sitt jobb , köra hem honom och sen blir det stallet, mockning o kolla hur min killes hovar ser ut efter några dagar behandling av hoof aid! Därefter åker jag till Life i storås för att sola lite , hade vart gött o träna med men, "hinner" inte de idag :P haha! Tjena bortförklaring! ;)

Ne men vi hörs sen! :)
Puss o kram

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0