Måndag igen..

091207

Då var det måndag igen, fan va tråkigt.. Känner bara för att gå hem o sova! Kan kanske vara för att man var på partaj i lördas :) Jocke o Rickard hade 23 års fest, okej fest faktiskt! Jag o Lina satt o förkröka hos henne med massa egen mixade mojitos, Mumma!! :D Sen kom lunkan förbi en stund innan vi skulle dra och då spöade jag honom på super mario på Wii! Snacka om att man var elit ;) Måste vart alkoholen som gjorde mig så bra, eller kanske var det bara ren tur, hehe.. Skit samma jag vann iaf :D

Måste bara säga en jätte rolig sak, när vi anlände till flying så gick Lina först in o då blev en kille jätte glad o se henne, ba "Hallå snygging, kul o se dig o fick värsta kramen" efter henne går Lunkan o även han får ett glatt Hallå! Och efter Lunkan kommer jag o när han får se mig så gör han en sån där sur min o kollar bort som typ, "aah fan e hon här med.. " Snacka om trevligt möte efter att man inte setts på länge, men helt ärligt jag skiter i det.. Det är bara kul nu när man tänker på det ;) Lite sådär lätt skrattretande, haha!
Festen i sig var ju inte den roligaste festen dom två haft men inte heller en av de sämsta :P det roligaste var att få träffa alla gamla människor man inte sett på jätte länge.. Rätt kul va det ändå att Sofi Bergs kille trodde jag var neger på riktigt, haha bara för jag hade varit utomlands o fått lite färg! ;) Yeye!

Igår var jag helt avslagen, vaknade vid 12, gick upp käkade två mackor, gick upp o la mig på soffan i en timme eller två, gick ner igen och plockade ur diskmaskinen och gick sen upp igen på övervåningen o la min och tog en powernap :P Sen var klockan helt plötsligt 6 o kom på att jag var tvungen o få min bil som stod parkerad hos Lina.. Hon va snäll som körde o lämna den till mig :) Men jag fick köra henne hem o då passade jag på att åka hem till mor o far för att käka glass i rån o kolla på parlamentet. :) Efter parlamentet drog jag hem, tog en snabb dusch och fastnade på msn med Martin o vi prata om massa kul saker, haha! :P Där har vi hela helgen.. Elle glömde skriva att älsklingen åkte till Thailand i lördags morse o är borta i 23 dagar :( sådär kul men men..

Nä nu börjar äna få kramp i fingrarna av allt skrivande :P Känns lite som att jag borde palla mig ut i butiken o göra lite nytta, men har ingen som helst lust med de...

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0