Mörkt o trist

091208

Snacka om att detta mörka och tråkiga vädret får en att bli deppig. Det är mörkat när man går till jobbet och det är mörkt när du åker hem från jobbet :/ Segt som attan! 
Iaf när jag vakna imorse kände jag inte alls för att gå upp, ville bara ligga kvar under täcket hela dagen men inte kan man göra det, plikten kallar, dvs jobbet ;) När jag väl kom till jobbet möttes jag av två vandrande lik nämligen Anders o Pauli. Båda va snoriga och tjocka i halsen så nu går dom runt med hes röst, stackarna.. Bara dom inte smittar mig!

Igår var jag duktig som först åkte till naturnära och köpte hoof iad till min pålle, därefter svängde jag in på blosterlandet och köpte blommor. Hade tänk o plantera igår men de gick ju inte eftersom jag såklart glömde köpa jord. Så blev inget med det! Åkte hem till mamma o pappa istället och fick i mig gott käk :)
Resten av kvällen spenderade jag hos Johan framför datorn, med att kommententera en massa på facebook! ;) Jag o Martin satt o nörda oss :P

Hörs mer senare!
:)

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0