Shopping :)

091222
Dan före dan före doppare dan :D

Ikväll ska jag ÄNTLIGEN påbörja julshoppingen :) Lina skal till Ullared idag så då tänkte ja passa på att be henne köpa en liten julklapp till min älskling på M-shop , det ligger ju precis brevid o då är det perfekt om hon kunde gå in där o fixa det, så slipper jag in till stan o vela efter jobbet då det ALLTID är rusningstrafik!

Allum har idag julöppet till 21 istället för 20, bra att veta för er som också är sena med julklapparna! ;) Tror att det är till allum jag och Lina ska åka när hon kommit hem från Ullared, kan också bli så att vi åker till "nya" frölunda torg (bara för att jag vill se hur dom har renoverat) :P
Igår när jag hälsade på Lina på hennes jobb, fick jag ett jätte bra tips på vad man kan köpa till sina föräldrar. :) Jag menar föräldrar säger ju jämt att dom inte vill ha något eller så säger dom att dom inte vill ha något stort, "det räcker om du köper trisslott", hur kul är det egentligen på en skala..
Iallafall så fick jag förslaget om att göra en enkel julklapp genom att köpa något gott vin på systembolaget, lite goda ostar och kanske en eller två trisslotter som jag sen lägger allt tillsammans i en liten söt korg med cellofanpapper runt!
Det tråkiga med idén är ju att dom ser vad dom får , fast som man säger: Det är ju tanken som räknas ;)

Sen kommer man tillfrågan vad tusan man ska köpa till sina bröder.. Får klura lite på det under dagen, har ju iallafall två julklappar som är klara! :)

~ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0