Svårt att sova!

091201

God morgon! :)

Då ska vi se, första inlägget efter semestern och man känner konstigt nog lite ringrostig på va fasen man ska skriva..
Kan ju börja med att säga som så här, att veckan på Teneriffa tillsammans med mina bästa mor var jätte bra! Hade kanon väder ca 27-28 grader varje dag och det är tydligen inte vanligt så här sent på året att det är sådan värme, gott gott! ;)
Men måste dock tillägga att jag hade ganska mycket hemlängtan trots de bra vädret och allt annat.. Saknade Johan så jäkla mycket!!
Kanske var därför jag vaknade de två sista nätterna och inte kunde somna om?! Hmm, inte vanligt alls att jag vaknar mitt i natten så där, brukar sova som en stock hela natten igenom!
Men men nu e jag iaf hemma i iskalla Sverige igen och måste säga att det är så jäkla skönt, inte att komma hem till regn o rusk utan att få träffa mina underbara vänner och min älskling <3 Love you!

Iallafall, tillbaka till min sömn.. Trodde helt klart att jag skulle sova bättre när jag fick sova i min riktiga säng med mitt älskade hjärta men har ändå inte sovit som jag brukar, dvs sova hela natten utan att vakna INNAN klockan ringer och försova mig till jobbet.. Var bannemig först på jobbet igår och var det även imorse! De nåt skumt.. :/
Igår så spelade jag o Johan lite cs (haha, Malin jag vet att vi e störda) satt la uppe till typ 22.30 och då började jag känna mig trött, så vi gick o la oss men såklart blev jag pigg när jag la mig i sängen och kunde inte somna.. Maserade Johan i typ 10 minuter och tog en vila på 5 min sen börja jag masera än gång till i ytterligare 5 minuter men var förtfarande inte trött! Sista gången jag kolla på klockan var det runt 01.30 så man har la fått ungefär 4 timmar sömn inatt.. Yeye, nu ska jag sluta gnälla!

Ikväll blir det iallafall mys med Lina, ska käka ost och kex till Ugly Betty o Desperate housewives! :)
Nu ska jag göra lite nytta på jobbet.. ;)
Hej så länge goingar!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0