Torsdag

091210

Hej!

Igår hade jag en hel dag med massa saker att göra, var bl a på Ikea och köpte lite små pyssel hem till huset :)
Aah, de e så kul o greja hemma när man ser hur fint och mysigt det blir!
Har dock en hel del kvar att göra innan älskling kommer hem, men jag behöver inte ha särskillt bråttom eftersom han ändå inte kommer hem förens om 18 dagar..
Hur som, idag ska jag köpa lite mer "kuliga" saker att pyssla med! ;)
Efter min lilla shoppingrunda efter jobbet så bär det av till stallet för o se hur min lilla Mökkwi mår. Måste ju pyssla om honom lite med :)
Får se om man kanske ska åka o hälsa på Lina idag, har ju sagt till henne att jag ska göra det varje dag, men så har jag grejat hemma nästan hela tiden o då har jag inte hunnit med det, sorry gumms! :/ 

Snart kommer Camilla hit med lite frulle så ska vi äta tillsammans :) Btw så har Camilla skaffat sig en kille , hur kul e inte det!? :D


Grattis tjejen hoppas det kommer funka kanon mellan er :)

Thingeling allesammans!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0