Underbara måndag :)

091228

Det här är nog första gången som jag verkligen har längtat till en måndag! :) Känns som världens bästa dag idag, nu är min älskling hemma från Thailand och jag har saknat honom nåt så djävulskt (stavas inte så, jag vet)!
Så idag blir det som så här att jag hoppar över min lunch på jobbet för att snabbare komma hem till min underbara pussgurka. Åååh vad vi ska mysa o bara vara med varnadra ikväll <3
Längtar hem som bara den nu!!!
På tal om typ ingenting så köpte jag ett roligt spel till Johan i julklapp som han öppnade när jag prata med honom i telefon och han tyckte verkligen att vi skulle testa det ikväll :) Myyys! 
Förutom spelet så har jag även köpt två par Björn Borg kalsonger och en t-shirt till honom! Är dock lite tveksam till vad han kommer tycka om t-shirten. Men men, det återstår att se! ;) 

Tror att jag kommer sova som världens prinsessa inatt, att äntligen få ha mitt hjärta bredvid mig i sängen o vakna med honom. Bästa känslan som finns!! :)

Nu återstår det väl bara en sak att säga:
VÄLKOMMEN HEM ÄLSKLING!
JAG ÄLSKAR DIG!! <3

Till er mina kära vänner som tänkt ringa mig ikväll, det är ingen idé idag för jag kommer att ha en avstängd telefon under hela kvällen! Får gärna ringa imorgon istället :P
Pusss på er!

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0