fyra dagar kvar :)

091109

Jag kör med en countdown tills torsdagen den 12 november! :)

Idag är det måndag och det betyder ju att det bara är fyra dagar kvar tills jag fyller år! :) Jag tycker det är så himla svårt att säga vad jag önskar mig, men här är några saker jag iaf:

- Klocka 
- Ringar i silver 
- Belocker till mitt armband 
A, de var typ det som jag vet nu som jag önskar mig.. Klockan är ju prio ett på önskelistan ;) Me like!

Love!

                      
Hmm.. Jag undrar vad man kan göra för spännande när jag fyller år!? Visst gå ut e ju kul, men de kan man ju lixom göra när som helst.. Så de hade vart kul om man gjorde nåt lite annorlunda för en gångs skull, då kommer man ju till den frågan om vad man kan göra.. :/ Aja, men de löser sig, ska la bara vara hemma o glo film kasnke!? ;) Nee, så tråkigt kan man väl inte vara, Haha!

Yeye
Nu ska jag käka lite god frulle tänkte jag!
Thing så länge :)

~ M

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni ska inte slå till med att sitta hemma å slåss eller spela cs då ?? Nördar ! :P

2009-11-09 @ 10:22:35
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0