Måste fixa min data...

091117

Igår var det den 16 november och då fyllde min bror år, glömde skriva det i inlägget igår nämligen så jag får ta o gratta honom här idag istället! 
GRATTIS till min underbara bror Mike, som är den bästa brorsan man kan ha! <3


Nu undrar ni säkert vart min update är någonstans.. 
De e nämligen så här att min data har pajat och det är där jag har bilderna från i lördags, vill nämligen inte göra någon uppdatering utan bilderna, dom behövs ;) Får se när datan är fixad, för när den är "lagad" igen så kan vi nog få oss ett och annat gott skratt, av bl a miner från Lina! :D
Jag ska försöka installera om den igen, försökte nämligen igår men den hängde sig för ovanlighetens skull.. Såå trött på den nu va..

Så nu till dagen, den blir hur lugn som helst, direkt efter jobbet ska jag åka till stallet och göra en snabb mockning, sen bär det av hem till älskling för att slänga min på soffan och ladda upp för en ensam kväll med massa ugly betty och desperate housewives tittande! I vanliga fall så har ju jag och Lina myskväll på tisdagar men hon skulle tyvärr jobba så jag får möla pillirumpanbågar i min ensamhet.. Sen e de lite tråkigt att det alltid fattas en när vi har våra kvällar nu för tiden, nämligen Sanna som flyttat till Malmö.. Sanna flytta hem igen, jag o Lina saknar dig!!!

Det ska bli så skönt och lägga sig på soffan för jag börjar verkligen känna mig dålig, mådde illa igår och gör det även idag, sen så kallsvettas jag med. Får väl se om man kanske ska vara hemma från jobbet imon så att ja verkligen blir helt frisk , för jag har ju inte direkt någon lust att bli sjuk när jag o mamsen ska åka till Spanien!
Aja får väl hoppas att man mår bättre ikväll , om inte så ringer jag och sjukskriver mig imon..

Puss på er godingar, hörs nog senare eftersom jag har en ensamkväll..

~ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0